تچ نیوز

تچ نیوز : اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات آخرین و جدیدترین اخبار روز جدید دنیای فناوری تازه های دنیای فناوری و اطلاعات

تچ نیوز

تچ نیوز : اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات آخرین و جدیدترین اخبار روز جدید دنیای فناوری تازه های دنیای فناوری و اطلاعات

تچ نیوز وبلاگی برای علاقه مندان به تازه های دنیای فناوری میباشد. ما در وبلاگ تچ نیوز آخرین اخبار دنیای فناوری را به علاقه مندان این حوزه تقدیم میکنیم تا تکنولوژی دوستان ایرانی به جدیدترین اخبار دنیای فناوری دسترسی سریع داشته باشند. جهت دسترسی به اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات وبلاگ تچ نیوز را هر روز دنبال کنید تا از قافله اخبار جدید دنیای فناوری اطلاعات عقب نمانید.

  • ۰
  • ۰

اگر طرفدار غذاهای گوشتی و کباب ها هستید امروز برایتان پیشنهادی جالب داریم. اگر کمی از تهران خارج شوید و به شهرستانی به اسم اسلامشهر عازم شدید حتما سری به یک رستوران با نام دکتر کباب آریا یا ردکا بزنید. کیفیت غذاهای این رستوران تا حدی عالی ست که مردم شهرستان اسلامشهر به رستوران ردکا لقب دکتر کباب داده اند. چرا که تمرکز و فوکوس این رستوران بر طبغ با کیفیت کباب ها میباشد. برای پیدا کردن این رستوران میتوانید وارد سایت ردکا دکتر کباب آریا اسلامشهر شوید و منوی آن را مشاهده کنید.

منوی رستوران ردکا https://bit.ly/3cJQJrH

  • ۰۰/۰۹/۰۳
  • محمد رادان

اسلامشهر

رستوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی