تچ نیوز

تچ نیوز : اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات آخرین و جدیدترین اخبار روز جدید دنیای فناوری تازه های دنیای فناوری و اطلاعات

تچ نیوز

تچ نیوز : اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات آخرین و جدیدترین اخبار روز جدید دنیای فناوری تازه های دنیای فناوری و اطلاعات

تچ نیوز وبلاگی برای علاقه مندان به تازه های دنیای فناوری میباشد. ما در وبلاگ تچ نیوز آخرین اخبار دنیای فناوری را به علاقه مندان این حوزه تقدیم میکنیم تا تکنولوژی دوستان ایرانی به جدیدترین اخبار دنیای فناوری دسترسی سریع داشته باشند. جهت دسترسی به اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات وبلاگ تچ نیوز را هر روز دنبال کنید تا از قافله اخبار جدید دنیای فناوری اطلاعات عقب نمانید.

  • ۰
  • ۰

بتازگی یک سایتی پیدا کرده ایم که از تمامی رسانه های خبری حوزه فناوری، اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات روز را جمع آوری میکند و بطور سازماندهی شده ای منتشر میکند. این سایت خبرها را در موضوعات مختلف دسته بندی و برچسب گذاری میکند تا کاربران براحتی وارد موضوعات مورد علاقه خود شوند و خبرهای مرتبط با آن را دنبال کنند. خبرهای راجع به موبایلها، گجتهای پوشیدنی و دیگر گجتها، اختراع های جدید، تبلیتها، سخت افزارهای کامپیوتری، شبکه های اجتماعی و ... در این وبسایت بطور کامل پوشش داده میشود و منابع خبری در انتهای هر خبر نیز جهت حفظ حقوق مولف و نویسنده، درج میشود. اگر به حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم سری به سایت تک تایمز به آدرس https://techtimes.ir/ بزنید.

اطلاعات بیشتر :

https://speakerdeck.com/maoto21

  • ۹۸/۰۲/۰۸
  • محمد رادان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی