تچ نیوز

تچ نیوز : اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات آخرین و جدیدترین اخبار روز جدید دنیای فناوری تازه های دنیای فناوری و اطلاعات

تچ نیوز

تچ نیوز : اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات آخرین و جدیدترین اخبار روز جدید دنیای فناوری تازه های دنیای فناوری و اطلاعات

تچ نیوز وبلاگی برای علاقه مندان به تازه های دنیای فناوری میباشد. ما در وبلاگ تچ نیوز آخرین اخبار دنیای فناوری را به علاقه مندان این حوزه تقدیم میکنیم تا تکنولوژی دوستان ایرانی به جدیدترین اخبار دنیای فناوری دسترسی سریع داشته باشند. جهت دسترسی به اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات وبلاگ تچ نیوز را هر روز دنبال کنید تا از قافله اخبار جدید دنیای فناوری اطلاعات عقب نمانید.

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان. این اولین پستی هست که توی وبلاگ دارم مینویسم و ترجیح دادم که اولین موضوعی که میخوام باهاتون به اشتراک بزارم، در رابطه با موضوع پر چالش امنیت باشه. چند وقتی هست که مجله پی سی وردلد بهترین آنتی ویروس های رایگان و پولی رو بر اساس فاکتورهای مختلف تخصصی رتبه بنده کرده و لیستی از برترین آنتی ویروس های دنیا رو معرفی کرده. نکته جالب این رتبه بندی این هست که بسته امنیتی نورتون هم جزو بهترین آنتی ویروس های رایگان سال 2018 شناخته شده و هم بهترین آنتی ویروس پولی 2018 رو تونسته کسب کرده.

رتبه دوم بهترین آنتی ویروس دنیا

نکته بعدی بسته امنیتی آواست از جمهوری چک هستش که خیلی از ایرانی ها باهاش آشنایی ندارن و ترجیح میدن نود32 و کسپر روسی نصب کنن! دریغ از اینکه اطلاعی از امکانات فوق العاده نرم افزار آنتی ویروس اواست داشته باشن. من خودم شخصا چند ساله که دارم از اواست استفاده میکنم و از نظر من (البته اگه نظر من برای کسی مهم باشه) بهترین آنتی ویروس دنیا همین انتی ویروس آواست هستش که من دارم. و به تمامی کسایی که دارن این مطلب رو میخونن پیشنهاد میکنن که یکبار همکه شده این بهترین آنتی ویروس رو امتحان کنن. 

آنتی ویروس مشهور ولی ضعیف!

نکته بعدی هم این هست که Avira توی لیست برترین آنتی ویروس رایگان در سال جاری 2018 رتبه نسبتا بدی رو کسب کرده فقط بدلیل اینکه توی نسخه رایگان، از کاربرها هنگام نصب اجازه دسترسی به فایلهاشونو میخواد و این موضوع اصلا چیز جالبی نیست و خودش نقص حریم خصوصی کاربرها محسوب میشه. براتون کلی چیزای جالب از لیست بهترین آنتی ویروس 2018 رایگان و پولی نوشتم که میتونین ادامه شو از طریق لینک زیر مطالعه کنین :

بهترین آنتی ویروس های رایگان و پولی 2018 مخصوص کامپیوتر

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • محمد رادان

آنتی ویروس

مقایسه آنتی ویروس ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی